Közös munkánk az Aquincum Hotellel (akkor még Ramada Plaza Budapest) 2012 januárjában kezdődött. A Facebook oldal üzemeltetése mellett mi feleltünk a weboldali frissítésekért, a grafikai anyagok elkészítéséért, valamint marketing kérdésekben tanácsokkal láttuk el őket. Fél évvel később az akkor elavultnak számító weboldaluk helyett egy teljesen új, modern, felhasználóbarát és könnyen kezelhető oldalt fejlesztettünk számukra.
2012 őszén nem csak a neve változott meg de egy teljesen új korszak kezdődött a szálloda életében. A brandváltással egyidőben feladatkörünk is bővült. Amellett, hogy tovább erősítettük közösségi média jelenlétüket és újabb oldalakon jelentünk meg (Twitter, Instagram, Pinterest, G+, Foursquare) 2015 januárjáig az online kommunikáció mellett számos rendezvénynél, valamint médiamegjelenéseknél is segítettük a szállodát.Web: aquincumhotel.com