2012 óta több cégnek is készítettünk marketing stratégiát, amely sohasem önmagában létezik, és nem a fióknak készül, hanem az üzleti tervhez szorosan kapcsolódik, konzultációk előzik meg, és egy gyakorlatban is megvalósítható akcióterv formájában testesül meg. A Kancellár esetében is felmértük az üzleti (sales) célokat (Magyarországon és a külpiacokon egyaránt), az így kialakult elérendő tervszámokból kiindulva kialakítottunk egy éves marketing költségvetést, majd ezt töltöttük meg tartalommal. A tanácsadási munka során így egy hónapokra lebontott marketing terv alakult ki, amely rendezvényeket, online megjelenést, grafikai és látványelemeket, médiamegjelenést és közösségi portálokon való megjelenést tartalmazott. Az ilyen - általában 1 éves - stratégiákat aztán évente közösen átdolgozzuk, az adott évre aktualizáljuk, és - számos partnerünknél - meg is valósítjuk.
Web: kancellar.hu